Driekwart van de cliënten die uw kantoor bezoeken, heeft voor uw kantoor gekozen omdat zij goede ervaringen hebben met uw kantoor, omdat mensen in hun directe leefomgeving u hebben aanbevolen en omdat makelaars, tussenpersonen of accountants hun cliënten hebben geadviseerd met u in zee te gaan. De overige 25% zijn passanten, het is moeilijk om met hen een relatie op te bouwen, laat staan te onderhouden.
De Notariskrant richt zich op de eerste groep, uw A-cliënten. Cliënten die u moet koesteren om te voorkomen dat ze elders hun notarisdiensten gaan afnemen. Cliënten met wie u op basis van kwaliteit – en niet op prijs – wilt en kunt communiceren.
Consumenten gebruiken Internet in toenemende mate voor het afwikkelen van transacties. Het aanvragen van offertes is inmiddels gemeengoed, Met uw eigen Notariskrant verhoogt u de interactie met uw cliënten. De Notariskrant is een eigentijdse manier om meer kwalitatief aantrekkelijk werk te doen voor uw bestaande cliënten.
Met De Notariskrant haalt u meer uit uw cliënten.
Elk artikel bevat een <lees verder> knop. De lezer komt dan op een pagina met het volledige artikel. De abonnee kan vanuit elk artikel geautomatiseerd om contact of nadere informatie vragen. U ontvangt daarvan een mailbericht. U hoeft dan alleen nog maar contact op te nemen voor het maken van de afspraak.
Daarmee is de Notariskrant niet alleen een informatie- en contactkanaal, het levert ook nog eens omzet op. Bovendien biedt het uw cliënt ook een hoogwaardig servicegevoel. Die notaris wil je als cliënt niet meer kwijt!